By athaya

Susunan berdasarkan ABJAD dan jatah makan…

Abdilaaa.jpg
Afrizalihuda.jpg
Agus Adikara rw.jpg
Agus Safariagus-3-berlian.jpg
Ananc0261.gif
Arif Setiawan & Istriarif-ibu.jpg
Bambang Sbambang.jpg
Basuric026.gif
Dede THdede.jpg
Dedic026.gif
Deni

deny.jpg
Didi Suliyantonodidik.jpg
eko-ibu-putra.jpgEko Agus, Ibu & As’ad
Febi
febi.jpg
Hadi Kurniahadi1.jpg
hendro.jpgHendro
Heni H
Ilham
Purwanti Putri
Rahmanrahman.jpg
Rayi Bintang
Rudekondekon.jpg
Sanipak-sani.jpg
Subursubur.jpg
Sukmawijayagagan.jpg
Suryoyokie.jpg
try.jpgTri Purnomo
yudi.jpgWahyudi
Wiwoho
 

14 Responses to “Profil Anggota”


  1. 1 E1/ENEM
    March 5, 2008 at 5:51 pm

    Poto yg lainnya kemana kang Sur….
    kapan nih yg laen bisa upload

  2. 2 EFSATU
    March 6, 2008 at 6:43 pm

    Kok masih banyak yang kagak ada foto2 ne….?

  3. 3 E1/7
    March 9, 2008 at 1:00 am

    piye yooo carane potoku karo yuniorku masuk disini …………. waduh waduh abinya atta sentimen kali neeh yeeee

  4. 4 suryo
    March 9, 2008 at 9:20 pm

    kirim aja via email ke suryo@pmccbike.com….., beres deeehhh..:mrgreen:

  5. 5 E1/7
    March 14, 2008 at 12:37 am

    he he he piye carane mazzz aku kan gatek ……… tapi nanti aku takon karo anak ku wedhok ya dia lebih canggih dari bapak nya …… eeeee tp ntar dulu ah monitorku masih ko dengan tenang nunggu dana talangan dr imf dulu

  6. 7 E2/12
    March 18, 2008 at 5:47 pm

    Lho untuk monitor emangnya masih perlu ACC Menkeu ? Wong bikin sepeda aja ngga perlu izin koq:mrgreen: (mode on: kompor)🙂

  7. 8 E1/7
    March 18, 2008 at 11:52 pm

    wiis wiis mazzz beres nanti aku coba kirim ke email sampeyan yo …imf udel nya lagi bodong jd langsung acc he he he he …. ora perlu kompor cukup lilin wae

  8. 9 E1/7
    March 19, 2008 at 9:13 pm

    maazz suryo aku dah coba kirim potoku ama rayi ke email sampeyan suryo@pmccbike.com via emailku tp ditolak katanya yahoo gak kenal email sampeyan jd gagal maning gagal maning ………….. piye ki ? suwun

  9. 10 E1/ENEM
    March 24, 2008 at 11:16 am

    Yo wis,ngene wae pak wi, smpyan cetak poto trus lampirke neng koran warta kota, trus diselip-ke neng pagere e2-12, gampang kan….he…he…he…, mengko aku kancani yen wedhi

  10. 11 athaya
    March 24, 2008 at 5:31 pm

    wakakakakakak……..😛

  11. 12 E1/7
    March 25, 2008 at 2:46 pm

    terjawab sudah pak ….. lha wong aku nulis email nya maz suryo wae salah ……
    ning saiki wis bener dadi mengko yen ahline wis teko soko sekolah aku coba kirim maneh ……… he he he dasar gathek

  12. 13 E1/7
    March 25, 2008 at 2:48 pm

    aku wis nggaya nggaya lho pak …. eksyen ning ojo dicedak ke simbah yo mass suryo …. mengko ndak ketularan tuwo

  13. 14 E1-SIX
    April 16, 2008 at 9:40 am

    Memang tidak dipungkiri, gaya seperti artis dan PMCC Idol hanya P.SaNi yang passsss


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Speakeasy Speed Test Test your Internet connection speed at Speedtest.net

PENGUMUMAN

TELAH TERJADI SUKSESI KEPENGURUSAN DI PMCC DENGAN SUKSES......BRAVO..!!

TANGGALAN

December 2016
M T W T F S S
« Jul    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Web ini telah dilihat sebanyak

  • 27,154 kali

%d bloggers like this: